La Torradora: Els professionals del màrqueting i la comunicació veuen el 2023 i 2024 amb optimisme

Albert Rodriguez,

La Torradora: Els professionals del màrqueting i la comunicació veuen el 2023 i 2024 amb optimisme


Dimarts, 10 d'octubre el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organitzat una nova sessió de la Torradora, esmorzars de debat amb experts que exploren les tendències i els temes més actuals del nostre sector.

En la sessió han participat: Joan-Marc Garcia (Territory Group); Josep Tribó (Ilumin); Micky Ribera (Multiplica); Berta Fola (Carpe Diem); Eduard Amiel (Dentsu); Xavier Folguera (Advertis) i Victor Puig (Adsmurai). Tot moderat per Daniel Condeminas col·laborador de la publicació Comunicacio21.

Tots ells han coincidit que aquest 2023 ha sigut un any on el mercat s’ha estabilitzat. Tot i això, afirmen que el 4t trimestre ha començat amb una tendència positiva. Veuen el futur amb un optimisme moderat i en part gràcies a les noves tecnologies i les identifiquen com a oportunitats. El DOOH, la TV connectada i la compra programàtica destaquen com a palanques d'acceleració.

Per altra banda, també s'han destacat aspectes com en el paper de la creativitat, cada vegada més demandada per les marques, quelcom que genera alguns dubtes amb la irrupció de la IA. Així mateix, s’ha destacat el paper del màrqueting d’influencers, on l’utilització dels micro i nano creadors de continguts cada vegada és major per part de les marques. Addicionalment, tot i el creixement i les bones perspectives, es resalta que el mercat és complexe tenint en compte la seva fragmentació i els models d’atribució. Finalment, s’ha destacat com a factor clau la importancia de la medició dels resultats de les campanyes.

Els participants vaticinen un final d’any positiu i un 2024 amb bones perspectives de creixement.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies