Nous comportaments socials i tendències en màrqueting i comunicació pel 2019

Josep Espín,

Nous comportaments socials i tendències en màrqueting i comunicació pel 2019


NOUS COMPORTAMENTS SOCIALS I TENDÈNCIES EN MÀRQUETING I COMUNICACIÓ PEL 2019

Divendres, 22 de febrer de 2019 a les 9.00 h

Check-in d’assistents i cafè de 8.30 a 9.00 h. L'acte comença a les 9.00 h L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Inscriu-te a l’esmorzar del Mirador!  És gratuït!

Places exhaurides

Gràcies per l'interès

Us esperem en properes edicions

 

Començat el nou any 2019, des del Col·legi volem conèixer i compartir amb tots vosaltres, quins són els nous comportaments socials que adopten els consumidors i quines són les tendències digitals que es mouen per internet i xarxes, per tal de tenir-ho en compte en les estratègies de marketing i comunicació a treballar per aquest any. També volem saber com les marques ja estan començant a incorporar aquestes tendències i innovacions en el seu discurs de branding.

El pròxim 22 de febrer posarem a debat aquestes qüestions en una sessió moderada per Oscar Iniesta, vicedegà del Col·legi i en la que comptarem amb tres professionals experts en la matèria: Jordi Torrents, conseller delegat de Collaborabrands; Gema Requena, fundadora - Culture & Trends Strategist en Nethunting  i Marc Lite, soci fundador & Head of Strategy @weareFirma.

Confiem que poder comptar amb la visió d'aquests ponents ens permetrà enfocar les estratègies i plans de màrqueting i comunicació pel 2019 d'una forma més adequada i pròxima a la realitat actual dels consumidors i el mercat.

  foto-nova-ponent-mirador-11-300x200Jordi Torrents (@JordiTorrentsC) Conseller delegat Collaborabrands

Jordi Torrents és l’actual conseller delegat de Collaborabrands, una consultoria dedicada a la investigació, la innovació i la planificació estratègica basada en la col·laboració entre persones i marques. Anteriorment, va treballar com a director de planificació estratègica a Alta Definición & Washington Olivetto i com a soci director a Planners Estrategias de Marca. Més endavant, fou CEO d’Added Value Spain durant cinc anys, i  director a Ogilvy Earth a Espanya. Actualment, també és col·laborador acadèmic a ESADE Business School. Torrents és co-director del Màster d' Estratègia i Gestió Creativa de la Marca a la UPF-Barcelona School of Management.

És llicenciat en Filosofia i Ciències de l'Educació per la UB (Universitat de Barcelona) i el 2009 també va cursar el programa de Corporate Social Responsability Strategic Integration Program que ofereix Stanford-ESADE. És co-autor de diferents llibres.

 

gema1-pequenoGema Requena (@nethunting)

Fundadora - Culture & Trends Strategist a Nethunting

Gema es defineix a si mateixa com una analista del canvi, capaç de traslladar l'anàlisi social al món dels negocis. Nethunting és una TRENDHUNTING, boutique especialista en tendències estratègiques. Es dedica a identificar insights culturals i tendències estratègiques globals i útils per millorar qualsevol acció/estratègia de marca que connecti amb el consumidor/individu, 

En la seva experiencia profesional es troben projectes amb àrees i clients molt diversos, des de l'àmbit públic com el Ajuntament de Barcelona o Invest in Bogotà, esdeveniments com 080 Barcelona Fashion Week o la MobileWeek Barcelona, marques com Inditex o Desigual passant per un bon nombre d'agències de comunicació i branding com SCPF, Kitchen, Carat, BBDO, DDB, Revolution, TBWA, Shackleton, C14, Santa Marta & Astorga, FCB ... A més, és consultora estratègica per a altres com EAE Business School.

A l'àrea docent a impartit classes en la Universitat de Barcelona, la Universitat de Sevilla, Blanquerna, Elisava o en la Colegiatura colombiana a Medellín, escoles de negoci com l'IESE, Esdem o Unidad Editorial i centres especialitzats com la Miami School i Complot Escola de Creatius.

 

baixaMarc Lite (@marc_lite)

Soci fundador & Head of Strategy @weareFirma

L’any 2006 crea Firma amb Anton Pinyol, una agència de branding i innovació de referència a Espanya amb projectes globals per a HP, Pepsico, Unilever, Seat, ESADE, Caixabank, Banc Sabadell i amb una especialitat en start-ups com Badi, Kavehome, Carnovo, Hockerty, Pier01, etc. Compta amb oficines a Barcelona, Miami i L.A. i més de 50 professionals. Co-fundador de Firmamento, una marca de roba de surf. Col·laborador acadèmic d’ESADE, Elisava, Foxize i ponent al Mobile World Congress, Barcelona Tech City, Co-Society, Actua, etc.

MBA i BBA per ESADE & IIM Lucknow (India).

Surfista i ultrarunner amateur.

Pare de 4, amateur també.

 

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies