Noves activitats del Club de Marketing de Barcelona

Josep Espín,

Noves activitats del Club de Marketing de Barcelona


Des del Col·legi et fem arribar informació sobre dues noves activitats organitzades pel Club de Marketing de Barcelona a l'Auditori COACB (Casp, 130 - Barcelona) a les que pots accedir gràcies al nostre acord de col·laboració. El Efecto Trump: Cómo crecer con China El Club de Marketing de Barcelona ha organitzat una Masterclass  el pròxim 14 de març a les 18.30h sobre la nova escena internacional amb la participació de María Redondo, especialista en Social Media i assessora en la campanya de Hillary Clinton a la presidència dels EEUU, que parlarà sobre quines han estat les claus que han fet que Donald Trump sigui el president dels Estats Units i Manu Monasterio, President del China Marketing Center del Club de Marketing de Barcelona, expert en el mercat xinès i amb més de 20 anys d'experiència, que parlarà sobre noves oportunitats de negoci a la primera potència econòmica mundial, la Xina. Inscriu-te AQUÍ Hapiness Skills & Abilities El Club de Marketing de Barcelona juntament amb Andrés Aljure Saab, han creat una xerrada el 15 de març a les 18.30h que sota el títol "Felicitat, més enllà d'una emoció positiva" tractarà sobre el secret per connectar amb la gent, que és que realment et preocupi com fer-los sentir bé, tant internament per crear entorns que permetin el seu desenvolupament professional, com externament per oferir solucions que aconsegueixin el seu benestar. Per aconseguir-ho és molt important focalitzar-se en la positivitat. Andrés Aljure és coach, consultor, catedràtic i membre del Advisory Board de Branward, ha col·laborat amb Coca-Cola Company a Llatinoamèrica en temes de felicitat. Inscriu-te AQUÍ [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies