Noves activitats del Club de Marketing de Barcelona

Josep Espín,

Noves activitats del Club de Marketing de Barcelona


Des del Col·legi et fem arribar informació sobre dues noves activitats organitzades pel Club de Marketing de Barcelona a l'Auditori COACB (Casp, 130 - Barcelona) a les que pots accedir gràcies al nostre acord de col·laboració. El Efecto Trump: Cómo crecer con China El Club de Marketing de Barcelona ha organitzat una Masterclass  el pròxim 14 de març a les 18.30h sobre la nova escena internacional amb la participació de María Redondo, especialista en Social Media i assessora en la campanya de Hillary Clinton a la presidència dels EEUU, que parlarà sobre quines han estat les claus que han fet que Donald Trump sigui el president dels Estats Units i Manu Monasterio, President del China Marketing Center del Club de Marketing de Barcelona, expert en el mercat xinès i amb més de 20 anys d'experiència, que parlarà sobre noves oportunitats de negoci a la primera potència econòmica mundial, la Xina. Inscriu-te AQUÍ Hapiness Skills & Abilities El Club de Marketing de Barcelona juntament amb Andrés Aljure Saab, han creat una xerrada el 15 de març a les 18.30h que sota el títol "Felicitat, més enllà d'una emoció positiva" tractarà sobre el secret per connectar amb la gent, que és que realment et preocupi com fer-los sentir bé, tant internament per crear entorns que permetin el seu desenvolupament professional, com externament per oferir solucions que aconsegueixin el seu benestar. Per aconseguir-ho és molt important focalitzar-se en la positivitat. Andrés Aljure és coach, consultor, catedràtic i membre del Advisory Board de Branward, ha col·laborat amb Coca-Cola Company a Llatinoamèrica en temes de felicitat. Inscriu-te AQUÍ [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies