Programa en Màrqueting Mòbil

Josep Espín,

Programa en Màrqueting Mòbil


Els membres del Col·legi disposen d'un 10% de descompte. Aquest programa, que imparteix IL3 Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, és l'únic de caràcter universitari a Espanya i compta amb la participació d'empreses referents en el màrqueting mòbil com King. Privalia, Rakuten, Unilever entre d'altres i la col·laboració de la Mobile Marketing Association. En el següent enllaç, trobaràs tota la informació sobre el programa: Màrqueting Mòbil  

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies