Ser malo es bueno


Ricardo Rabella Ediciones Carena

Ricardo Rabella professional en el sector publicitari i de la comunicació i col·legiat, t'ofereix un nou llibre: Ser malo es bueno.

Aquesta obra engloba tres gèneres a la vegada: assaig, humor i auto-ajuda; mitjançant els quals vol transmetre el missatge dels refranys de tota la vida com: " no es oro todo lo que reluce" i " del dicho al hecho hay un gran trecho".

Una sàvia combinació que ens permet, de forma pràctica i entretinguda, enfrontar-nos a la realitat.

En aquest curt assaig, l'autor ens fa un recorregut pels diferents tipus de «dolents», perquè, hem d'admetre-ho, tots tenim una mica de «dolent» dins de nosaltres i ho exterioritzem d'una manera o una altra.

Veritats que ens imposen com eternes deixen de ser-ho al descobrir una realitat que és més que està plena d'emoció infinita i diversa.

Una obra de lectura amena que es recomana per alegrar el dia a dia, alhora que t'ofereix una perspectiva diferent de les coses.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies