Xerrada - Networking SAGARDI amb Xavier Folguera

Josep Espín,

Xerrada - Networking SAGARDI amb Xavier Folguera


Xerrada - Networking SAGARDI El Comerç Electrònic i el rol del publicitari davant del negoci online de la Marca. A càrrec de Xavier Folguera, director de l’agència de publicitat ADVERTIS

Dijous, 19 de març de 2015 De 19 a 21 h. SAGARDI (Muntaner, 70-72)

Des de sempre, quasi des dels inicis de la professió, el publicitari ha desenvolupat un rol de confiança davant del seu client, però davant del comerç electrònic, sovint molts professionals o agencies no saben com enfocar la qüestió perquè existeixen en realitat molts punts de vista del negoci a Internet, hi ha molts coneixements que són necessaris i es necessita l’experiència del dia a dia. Tot això fa difícil la participació del publicitari que ha viscut d’un model de negoci totalment aliè a la realitat diària de l’economia digital.

Sempre s’ha dit que la publicitat és per vendre però paradoxalment, el mateix professional que convida a comunicar els avantatges d’un producte per a vendre’l, sovint pensa que els nous mecanismes d’adquisició del producte a la xarxa no formen part de la seva responsabilitat.

Avui els publicitaris no s’han de quedar només en la responsabilitat històrica de fer anuncis. Fins ara això ha estat així perquè no es podia fer una altra cosa, però amb la digitalització de l’economia, el publicitari es pot i s’ha de comprometre al 100% amb l’anunciant, des de noves perspectives de relació i serveis professionals.

Potser s’hauria de revisar el rol del publicitari, assumir les diferències fonamentals del màrqueting digital envers al màrqueting tradicional que afecta el comerç electrònic i establir un nou model d’agència que afronti millor el futur incert que avui es viu.

Sobre Xavier Folguera es.linkedin.com/in/xavierfolguera/

Diplomat en Disseny Industrial a la Llotja de Barcelona, i Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic per la Escola d'Administració d'Empreses EAE/OBS.

Dirigeix l’agència de publicitat ADVERTIS des de la seva fundació, l’any 1991, compartint les seves experiències amb un equip humà professional de la Publicitat, especialitzat en eCommerce i Màrqueting Digital.

Inscripcions

La inscripció és gratuita i cal fer-ho a través del següent formulari. Per a més informació clica en el següent vídeo.

Al finalitzar l'acte prendrem una copa de vi per gentilesa de SAGARDI

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies