
Un Festival que premia el màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques a Catalunya. Els Premis Impacte són el reconeixement a agències, marques, i empreses de serveis per les seves accions o campanyes de comunicació que més impacte han generat, així com a professionals que han dignificat la professió de manera destacada.
Els Premis Impacte són el millor aparador per valorar el talent, la creativitat i la innovació, ingredients que defineixen el sector a Catalunya.
⇒ Vols ser patrocinador?
Edició 2021És l’edició del retrobament, de la tornada a la presencialitat, amb limitacions. És una edició amb canvis en l’estructura, en que per primer cop hi ha dues gran parts: conferències durant el matí i Lliurament de Premis Impacte a la tarda. Hi ha també una renovació de les categories. Premis Impacte 2021
|
Edició 2020El 2020 van ser els Premis Impacte de la pandèmia on no es van lliurar Premis, sino que es van fer reconeixements en el marc del Festival Sitges Next. Els Premis Impacte novetat en el Sitges Next |
Edició 2019 (www.premisimpacte.cat)
El 2019 va ser l’any del canvi, de la transformació, del creixement dels Premis Impacte. Un canvi nascut de l’objectiu de reflectir de la millor manera la realitat d’un sector dinàmic i en constant evolució.
Jurats
Grans professionals de la comunicació i de les diferents disciplines per valorar grans campanyes.
2019
Presideix el Jurat Eva Conesa de Twoelf
Montse Blanco, Fundació Bancària La Caixa
Miquel Campmany, Nestlè
Marta Coll, Havas Media Barcelona
Raúl Gassol, Are you talking to me
Marc Lite, Firma
Marcos Luengo, ADmanMedia
Helena Marzo, independent
Carles Ortez, Zoopa
Elisabeth Sabaté, BeAgency
Mònica Sáez, Ediciones Mayo
Cristina Salvador, Both
Roser Tiana, Interprofit
Jordi Vilagut, ThinkJazz
2018
Els membres del Jurat proposen les campanyes finalistes que opten als Premis Impacte. Els guardonats se seleccionen per votació popular.
Membres del Jurat:
Enric Jové, CEO de Mccann Barcelona
Enric Nel·lo, director general creatiu de Grey
Eduard Amiel, CEO de Carat Barcelona
Genís Roca, president de Roca Salvatella
Sam Júdez, directora general de DDB
Alba Roig, CEO de Lewis
Pere Guardiola, director comercial del grup Godó
Miquel Martí, director general de Barcelona Tech City
Rosa Romà, degana del Col·legi
Marc Elena, secretari del Col·legi
Antonio Traugott, director del Col·legi
Àlex Marquina, membre Comitè del Col·legi
2017
Els membres del Jurat proposen les campanyes finalistes que opten als Premis Impacte. Els guardonats se seleccionen per votació popular.
Membres del Jurat:
Mercè Balañá, sòcia directora Ulled Comunicació i secretària de la Junta de Govern del Col·legi.
Marc Casanovas, director de Comunicació d’Ogylvi.
Victor Curto, director creatiu executiu de Won Quin Team i vicedegà de Publicitat del Col·legi.
Marc Elena, CEO Adsmurai.
Victor Gutierrez, head of strategy and innovation d’Havas Media.
Oscar Iniesta, director general d’Arenalia Comunicación i vicedegà de Relacions Públiques del Col·legi.
Àlex Marquina, director comercial i mitjans digitals CCMA i membre de la Junta de Govern del Col·legi.
Marc Martí, gerent de Marc Martí i membre de la Junta de Govern del Col·legi.
Mabel Mas, directora general de Negoci de TimeOut i membre de la Junta de Govern del Col·legi.
Gerard Olivé, founder & chairman de BeRepublic.
Marc Puig, soci-director de Branding Time Agency i membre de la Junta de Govern del Col·legi.
Daniel Reyes, director de màrqueting CCMA.
Rosa Romà, directora de Màrqueting, Comunicació i RSC de l’Hospital Vall d’Hebron i degana del Col·legi.
Aleix Satorras, CEO d’Evil Love.
2014, 205 i 2016
Junta de Govern del Col·legi.