#TopMarketing amb...

El #TopMarketing és una jornada exclusiva per Partners Corporatius per explicar un projecte o una iniciativa que és d’interés pel sector.

SESSIONS ANTERIORS

#TopMarketing amb Adsmurai
Cookieless, Metavers i Realitat Augmentada: Tendències del màrqueting digital del futur.
Guille Bernat, Chief Strategy Officer; Xavi Marín, New Business Strategist i Jordi Isern, Creative Lab.Dijous, 24 de març de 2022, a las 9.30 h al EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya (Pallars, 108. Barcelona) i a través de Zoom.Video

+ El micròfon amb Jordi Isern

+ El micròfon amb Xavi Marin

+ INFO

#TopMarkegting amb Zoopa
SuperContent: La tecnologia i la creativitat darrere dels nous formats que arrasaran el 2022Amb Carlos Ortet, fundador de Zoopa; Dani Ebo, director creatiu de Zoopa; Martin Felitti, project leader de Zoopa; Xavier Mira, social media specialist and content creator de Zoopa.Dijous, 17 de febrer de 2022, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya (Pallars, 108. Barcelona)  i a través de Zoom.

+ INFO

#TopMarkegting amb 202 Digital Reputation

Reputació digital: prevenció i solució del risc reputacionalAmb Carlota Gatius, Cofundadora i COO de 202 Digital Reputation i Tomás Soria, responsable del departament legal de 202 Digital Reputation.Dijous, 10 de febrer de 2022, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya (Pallars, 108. Barcelona)  i a través de Zoom.

INFO

#TopMarkegting amb McCann

Crear marques amb significat 

Amb Iolanda Casalà, Directora d’estratègia de McCann Barcelona; Ana Brossa, Executive Creative Director a McCann Barcelona i Laura Marco, Executive Creative Director a McCann Barcelona

Dimecres, 19 de gener de 2022, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i a través de Zoom.

+ INFO

#TopMarkegting amb Ogilvy

Posicionament activista opostureig actiu?

Amb Gabriel García de Oro, Executive Creative Director & Strategy Advisor d’Ogilvy Barcelona

Dijous, 25 de novembre de 2021, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y a través de Zoom.

Vídeo

+ INFO

#TopMarkegting amb BEagency

Social Live Shopping, la nova “teletienda” online.

Amb Micky Ribera, CEO i coFounder de BEagency i Marc Sorli, Head of Social Live Shopping de BEagency

Dimecres, 15 de setembre de 2021, a les 9.30 h

+ INFO

#TopMarketing amb AcuityAds

¿On està la meva campanya de màrqueting digital?

Raons per entendre, i ràpid, com treure partit a això del Customer Journey.

Amb Josep Tribó, SVP d’ActuityAds per EMEA i LATAM.

Dijous, 10 de juny de 2021.

Vídeo

+ INFO

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest dimarts 12 de desembre una altra sessió mensual d'El Mirador, l’última de l’any, que ha posat la seva mirada en la creació de narratives audiovisuals en català sota el títol “Del comandament a l’stream”.


Ahir, dijous 12 de desembre, vam celebrar el segon dinar de Nadal amb les empreses que són partners corporatius del Col·legi. Més de cinquanta companyies van estar presents en una cita de networking i celebració, amb presència de membres de la Junta de Govern juntament amb agències, marques, mitjans, empreses de màrqueting digital, consultores de comunicació, entre d'altres.

Modificar cookies