Consells participatius

– Consell Empresarial

Grup de professionals líders d’opinió en màrqueting i la comunicació a Catalunya i alguns d’ells reconeguts per la societat catalana, no necessàriament del sector de la comunicació i el màrqueting, que participen de forma estratègica en l’impuls del sector a través del Col·legi.

 

– Consell Consultiu

Els principals representants de les empreses que són els nostres patrocinadors (Partners Corporatius) formen part d’aquest Consell amb l’objectiu de guiar-nos en decisions estratègiques en relació a l’evolució i activitats del Col·legi.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest dimarts 12 de desembre una altra sessió mensual d'El Mirador, l’última de l’any, que ha posat la seva mirada en la creació de narratives audiovisuals en català sota el títol “Del comandament a l’stream”.


Ahir, dijous 12 de desembre, vam celebrar el segon dinar de Nadal amb les empreses que són partners corporatius del Col·legi. Més de cinquanta companyies van estar presents en una cita de networking i celebració, amb presència de membres de la Junta de Govern juntament amb agències, marques, mitjans, empreses de màrqueting digital, consultores de comunicació, entre d'altres.

Modificar cookies