El Mirador Indiscret | Chat GPT, Àngel o Dimoni?

Palau Robert, Pg. de Gràcia, 107, 08008 Barcelona

Aquest esdeveniment ha vençut

El Mirador Indiscret - ChatGPT, Àngel o Dimoni ?

El pròxim dijous 27 d’abril a les 9:00h, arriba una nova edició d'El Mirador Indiscret. Pot ser que una de les paraules més repetides en els últims mesos sigui “ChatGPT”. Segur que has sentit parlar d’aquesta eina d’intel·ligència artificial i és molt probable que l’hagis utilitzat algun cop, però… Però quins són els límits del ChatGPT? És ètica aquesta eina? Quin és el paper de la protecció de dades? És pot considerar original un text produït per aquesta intel·ligència artificial? Quin paper juga en el món del màrqueting i la comunicació?


Amb la participació de Jordi Urbea, Senior Vice President Ogilvy Spain & CEO Ogilvy Barcelona ,Gina Tost, Secretaria de Polítiques Digitals de la Genralitat i Gerard Olivé, Cofundador i CoCEO de Antai Ventures, Fundador i Chairman de BeRepublic i CEO de Garapa.


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2023-04-2709:00 2023-04-2710:30 Europe/Madrid El Mirador Indiscret | Chat GPT, Àngel o Dimoni? Barcelona info@mktcom.cat

Lloc

Palau Robert, Pg. de Gràcia, 107, 08008 Barcelona , Passeig de Gràcia, 107

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies