MARKETING AUTOMATION: com utilitzar les dades per a vendre. Descobreix la tecnologia que està darrere de les empreses de més èxit.

Aquest esdeveniment ha vençut

DESCRIPCIÓ DEL CURS

L'automatització és una tendència que està afectant a tots els sectors, i el món del màrqueting no és immune: sistemes cada vegada més intel·ligents s'encarreguen, incansables, de les tasques més repetitives. 
Alhora s'obren noves oportunitats per aquells perfils capaços de comprendre i dominar els programaris d'intel·ligència artificial que controlen el màrqueting automàtic.  
Amb aquest curs teòric i pràctic d'introducció, coneixeràs de forma didàctica els fonaments del màrqueting automàtic, adquirint una visió general de les noves tendències del màrqueting digital i la captació de clients mitjançant les eines digitals i els continguts personalitzats. 
 


DIRIGIT A 
Professionals del sector del màrqueting, comunicació, publicitat i relacions públiques que estiguin treballant en agències de publicitat i de mitjans, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis  i tecnologia, start-ups, consultors, freelancers, joves professionals…
 


CONTINGUT DEL CURS   


1. Teoria de l'Inbound Marketing. Coneixerem la metodologia anomenada Inbound Màrqueting i altres conceptes de la base de l'automatització com ara:
• El perfil del comprador (Buyer Persona)
• L'embut de conversió (Conversion Funnel)
• Buyer 's Journey
• La criança de clients (Lead Nurturing)
• El màrqueting de continguts


2. Tasques i processos. L'automatització de màrqueting estandarditza, les tasques fonamentals lligades a l'embut de venda digital, les quals en estar integrades dins d’un programari, resulten més senzilles i econòmiques d’executar i permeten programar i mecanitzar els següents processos:
• la identificació i seguiment de l'usuari per tal de conèixer els seus gustos i preferències a partir de la seva activitat digital.
• la segmentació automàtica dels usuaris basada en filtres intel·ligents.
• qualificació (lead scoring) i assignació de punts als usuaris en funció de la seva interacció amb els continguts proposats a fi de convertir els usuaris de MQL (Marketing Qualified Leads) a SQL (Sales Qualified Leads).
• Orquestració de campanyes: eina de workflows de processos i lògica de l'automatització d'un embut de conversió.
 


PROFESSOR Fabio Bugalla,  és fundador de Marketic, empresa especialitzada en Marketing Automation. Compta amb més de vint anys en el sector del màrqueting digital. Com a formador imparteix cursos i seminaris per a la Diputació de Barcelona i Universitats i Escoles de Negoci com Euncet, Geneva Business School i Insa. El 2015 funda Marketic amb l'objectiu de difondre l'automatització del màrqueting entre les pimes. Arquitecte de formació, té un Màster en Màrqueting per ICT, parla 5 idiomes i ha viscut en diversos països europeus i de Sud-amèrica abans d'establir-se a Barcelona


TOTS ELS DETALLS    


Places limitades: 35, per ordre d'inscripció.
Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 €
Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.
 
 


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2020-03-1714:00 2020-03-1716:00 Europe/Madrid MARKETING AUTOMATION: com utilitzar les dades per a vendre. Descobreix la tecnologia que està darrere de les empreses de més èxit. Barcelona Josep Espin jespin@colpublirp.com

Lloc

Ponent

Josep Espin

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies