CURS GRATUÏT: TRENDIA: IA i Tendències a les Xarxes – Publicitat en temps real

Online

Vols descobrir com la intel·ligència artificial detecta i anticipa les tendències que mouen milions de persones a les xarxes socials? Aquesta sessió t’ensenyarà com la IA està transformant la manera com les marques analitzen el comportament digital i dissenyen campanyes en temps real. Aprendràs a identificar tendències abans que esclatin i a convertir aquestes dades en accions creatives i efectives.

Què aprendràs:

  • Trendia: La societat en mode trending - Com reconèixer què és una tendència i com TikTok, Instagram i X (Twitter) influeixen en marques i cultura.

  • IA per detectar tendències - Models i eines que monitoritzen patrons, sentiments i microtendències en temps real.

  • Creació d’eines pròpies d’IA per a publicitat i màrqueting - Des de chatbots creatius fins a IA generativa per a continguts visuals i audiovisuals, amb campanyes automatitzades basades en dades.

  • Debat: Creativitat vs Algoritme - Quins límits té la IA? Pot crear cultura o només seguir-la? Com combinar talent humà i tecnologia.

Sobre els ponents:

  • Pol Guasch: Expert en IA i MLL, cofundador de Trendia i fundador de Minerva Data Solutions.

  • David Villarreal: Especialista en branded content i IA generativa, director creatiu a BAH Studios i cofundador de Trendia.

No et perdis aquesta oportunitat de veure com la IA pot transformar dades en oportunitats creatives i reals per a la teva marca.


📅 Dijous 16 d'octubre · de 14 h a 16 h
💻Formació online gratuïta per a col·legiats/ades i partners corporatius del Col·legi

Reserva la teva plaça i aprèn a transformar les tendències en oportunitats.


Data i hora


Afegir al calendari 2025-10-1614:00 2025-10-1616:00 Europe/Madrid CURS GRATUÏT: TRENDIA: IA i Tendències a les Xarxes – Publicitat en temps real Online

Lloc

Online

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies