BENEFICIATS I DAMNIFICATS PER LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL (IA) EN EL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Este evento ha expirado

Has aconseguit un nou lloc de treball gràcies a la IA? o per contra, t'han acomiadat per la IA? El màrqueting i la comunicació està canviant radicalment i l'evolució de la IA està generant tant beneficiats com damnificats en el procés. Entre els beneficiats, aquells professionals i empreses que han sabut potenciar les seves capacitats adaptant-se a les capacitats de la IA. Entre els damnificats, aquells que aquest allau tecnològic els ha passat per sobre i han perdut els seus llocs de treball com a conseqüència de la IA.

Les notícies ens posen en alerta. Un informe de Goldman Sachs augura que es perdran 300 milions de llocs de treballs al mon per la IA. Dades de Layoffs.fyi han publicat el mes passat que les tecnològiques aquest any ja han eliminat 34.000 llocs de treball. Solament Google ha anunciat acomiadaments massius als seus equips de vendes publicitàries, i sembla que vindran més.

El Mirador del proper 29 de febrer traurà fum! En aquesta ocasió comptarem amb Javier Oliver, fundador i CEO de Tyris Software i AI & BI expert; Diana Nuñez, co-Founder i Creative Director de theClueness; i Ramón Castillo, AI Creator. Amb ells parlarem i debatrem sobre l'impacte de la IA en les feines del màrqueting i la comunicació.


Este evento ha expirado

Día y hora


Añadir al calendario 2024-02-2909:00 2024-02-2910:30 Europe/Madrid BENEFICIATS I DAMNIFICATS PER LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL (IA) EN EL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Lugar

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Etiquetas

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies