EL MIRADOR: BENEFICIATS I DAMNIFICATS PER LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL (IA) EN EL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Aquest esdeveniment ha vençut

Has aconseguit un nou lloc de treball gràcies a la IA? o per contra, t'han acomiadat per la IA? El màrqueting i la comunicació està canviant radicalment i l'evolució de la IA està generant tant beneficiats com damnificats en el procés. Entre els beneficiats, aquells professionals i empreses que han sabut potenciar les seves capacitats adaptant-se a les capacitats de la IA. Entre els damnificats, aquells que aquest allau tecnològic els ha passat per sobre i han perdut els seus llocs de treball com a conseqüència de la IA.

Les notícies ens posen en alerta. Un informe de Goldman Sachs augura que es perdran 300 milions de llocs de treballs al mon per la IA. Dades de Layoffs.fyi han publicat el mes passat que les tecnològiques aquest any ja han eliminat 34.000 llocs de treball. Solament Google ha anunciat acomiadaments massius als seus equips de vendes publicitàries, i sembla que vindran més.

El Mirador del proper 29 de febrer traurà fum! En aquesta ocasió comptarem amb Javier Oliver, fundador i CEO de Tyris Software i AI & BI expert; Diana Núñez, co-Founder i Creative Director de theClueless; i Ramon Castillo, AI Creator, tot moderat per Andrés NavarroManaging Partner de BeRepublic Media i membre de la Comissió de Suport de la Junta de Govern del Col·legi. Amb ells parlarem i debatrem sobre l'impacte de la IA en les feines del màrqueting i la comunicació.


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2024-02-2909:00 2024-02-2910:30 Europe/Madrid EL MIRADOR: BENEFICIATS I DAMNIFICATS PER LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL (IA) EN EL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Lloc

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies