El Mirador Indiscret · De Gutenberg al Metavers

Josep Espín,

El Mirador Indiscret · De Gutenberg al Metavers


pastillainscripcionspalaurobert

Agustin Elbaile, President de l'Academia de la Publicidad.

Comença la seva trajectòria a Clarín Publicidad, en els anys seixanta, on ingressa com a botons i escala fins a la direcció Creativa. Passa per Danis Benton&Bowles, abans d'arribar a MMLB, on roman més d'una dècada com a soci i Director Creatiu. Després d'una curta etapa on funda la seva agència de la mà de RSCG, arriba a Casadevall &Pedreño, com a Director General. Durant aquests anys l'agència és reconeguda com la més premiada en CannesLions i nomenada agència internacional de l'any per Advertising Age. En la seva última etapa, gairebé vint anys, és Vicepresident Creatiu de McCann España, situant a l'agència com una de les més premiades del network mundial, per la qual cosa és nomenat membre del Board Creatiu Worldwide amb seu a Nova York. Es retira amb 65 anys d'edat, després de 48 anys d'exercici professional. Premiat en els Festivals Publicitaris més significatius del nostre sector, ha estat Jurat en tots ells. Ha estat conferenciant en les Universitats de Barcelona, Madrid, Pamplona, Salamanca i Milan, entre altres centres d'ensenyament (Esade, Esic, Eada,etc). Fundador del Col·legi de Publicitaris, és el Col·legiat número 6, del CdeC, Director del Festival El Sol, és, avui dia, President de l'Acadèmia de la Publicitat d'Espanya.

 

Carlota Suriol, Global Marketing Planning and Coordination Manager Vueling Airlines - Perfil de Linkedin

Jimena Tormo, Creative (XR Content and Metaverse) Visyion - Perfil de Linkedin

 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies