El Mirador Indiscret | Versió online

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Versió online


Roger Sendra Director General Ymedia & Wink a Barcelona. Roger Sendra és economista, Màster en Màrqueting a ESADE i PDD a l’IESE.

Roger ha desenvolupat la seva carrera professional al grup Dentsu amb les funcions de director general de Carat Barcelona, director d’estratègia del grup Dentsu Espanya amb seu a Madrid, on va treballar, entre altres, per a clients com Coca-Cola i Procter & Gamble. Des de fa 3 anys lidera la operació d’Ymedia & Wink a Barcelona.

Fora de l’àmbit professional, en Roger es professor de publicitat digital a l’ISDI, la Barcelona Technology School i és professor associat d’ESADE en mitjans i publicitat. És membre de l’advisory board del centre tecnològic i digital de Barcelona Tech City.

Pablo Sanchez Media & Digital Director at GBfoodsDes de setembre de 2020 és Media & Digital Director en GBFoods, empresa d'alimentació. Prèviament va estar vinculat a Puig durant 9 anys, com a Global Media Director, i en els seus inicis va treballar en les diferents agències de mitjans com Mediacom, Carat, Universal Media i Arena entre altres.Pablo és Màster en Direcció de Màrqueting per ESADE i Màster en Comunicació Empresarial i Noves tecnologies per la UPF.
Gil Blancafort Fundador de Wheelzzz®Gil està especialitzat en innovació creativa i consultoria a transformació digital i negoci, amb més de dues dècades d'experiència en la indústria creativa. En els últims anys s'ha centrat en generar valor en serveis d'innovació creativa transversal en entorns enfocats a la transformació digital i vinculats a l'estratègia, el negoci,la comunicació i posicionament per a nombroses marques.Ha estat vinculat a agències com: I&R (WPP) MAD, BCN, NYC, Casadevall & Pedreño & PRG (Publicis), Villar Roses, e Yslandia, agència creativa digital que va fundar en plena crisi del 2009.Actualment és col·laborador i consultor en nombrosos projectes d'Innovació creativa. En plena pandèmia del #covid19, ha llançat al mercat internacional un producte únic en la seva categoria: Wheelzzz.com. Una Startup que avui dia, és el seu laboratori personal, on posa en marxa tot el coneixement per a la transformació en projectes d'innovació i open innovation màrqueting per a diferents corporacions i marques.Ha estat membre del jurat de Cannes Lions, CdeC, L'Ull d'Iberoamèrica El Sol, FIAP, Nova York Festival, Inspirational, LisbonAd, Fepi i Next, entre altres festivals en els quals ha obtingut nombrosos reconeixements amb els seus equips.
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies