FightingCovid | Esdeveniments

Josep Espín,

FightingCovid | Esdeveniments


Micky Ribera  Soci cofundador i CEO de BeAgency®, Publicitat Omnicanal especialitzada en #BrandFormance.
Es defineix com a aprenent de: #Publicista #Periodista #Emprenedor i #triatleta. Periodista format a les agències Efe i Reuters i en el Diari de Barcelona.
Com a comunicador ha treballat en Equip Singular, Mitjana Planning (Havas) i Globally (Newlink). Com a emprenedor és Co-founder dels hotels KilomboVillas i FridayGlamping i del servei d'àpats MasFoodCo-founder de l'App "In Shape Mom's" (Millor App de Salut en 2013). És Advisor en Protein Gastronomy, Mentor en Connector i professor del Màster de Comunicació per a Startups en Shifta (Elisava). Membre de Barcelona Global i de Barcelona Tech City. És membre del Col·legi des de l'any 2001.
Agustín Torres Va començar en el món de les fires i congressos de la mà del seu pare Paco Torres qui pels anys 90 organitzava el principal Congrés-Fira de la Indústria, fotogràfica FOTOVENTAS. En aquesta època va realitzar totes les tasques d'un aprenent (col·locar cadires en auditoris, cobrar entrades, assistent de logística d'estands, etc.) tot això amb la finalitat de conèixer detalladament tots els departaments d'un congrés i fira.Anys després ja organitzava tota la part congressual de la fira i el màrqueting promocional d'aquesta, i a poc a poc van construir una fira de més de 10.000 m². 20.000 visitants i 220 expositors. L'aparició de noves tecnologies i el declivi del sector fotogràfic per la irrupció de les càmeres digitals li porta a reinventar-se i llançar nous projectes, allà en els 2000. Va començar organitzant la fira de les arts gràfiques digitals a Lisboa PRO-DIGITAL amb més de 150 expositors i 10.000 visitants, al mateix temps va llançar a Espanya TOTAL MEDIA, l'única fira de la cartelleria digital amb 90 expositors i 8000 visitants. Però la crisi econòmica de 2009 el va obligar a reinventar-se i començar una nova fira amb major recorregut i projecció internacional, així neix ESHOW – "La fira de l'ecommerce i el màrqueting digital". Van començar a Barcelona, d'aquí a Madrid i Lisboa, i al cap d'un any van obrir al Brasil i Colòmbia, per passar després a Mèxic i el Perú. En aquesta etapa ha estat quan més ha desenvolupat la seva faceta professional en màrqueting digital (venda de ticketing en xarxes socials, cross-sellinglead generation, etc.) i la gestió internacional d'organització d'equips de vendes i producció d'una sola fira. Tot això els ha portat a rebre el Premi a LA MILLOR PYME INTERNACIONAL que atorga el prestigiós periòdic Expansión. En aquests moments continuen llançant noves fires de sectors claus de futur com Drons, Fintech i Intel·ligència Artificial.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies