FightingCovid | Comerços i agències petites

Josep Espín,

FightingCovid | Comerços i agències petites


Marta Catasús, directora d'estratègia a OOMKT Experta en estratègia de mitjans off i online. Inici professional a l'agència de mitjans Havas amb experiència amb anunciants com Generalitat de Catalunya, RBA, Danone, RACC i Carglass, entre altres. Lideratge de l'estratègia de mitjans des del departament de màrqueting de retailers espanyols amb presència internacional com Tous, Pronovias o Desigual. Actualment, portant la direcció estratègica i la gestió de grans comptes d'una agència de màrqueting digital de Manresa, especialitzats en SEO i enfocats especialment al sector industrial.
Marta Royo, CEO de Mosaiking És mare del Marc, el Joan i la Maria. Economista de formació, publicitària de professió i, recentment, també escriptora. Ha escrit el seu primer llibre, Aroma de marca (www.aromademarca.cat), editat i publicat per Cossetània Edicions. Després de 17 anys treballant per a diverses agències de publicitat (entre elles, Publicis, TBWA i Saatchi and Saatchi Healthcare), el 2011 va decidir crear la seva agència de publicitat, Mosaiking Comunicació. Mosaiking és l’encaix de totes les peces per tenir una bona marca i una bona campanya de publicitat. Mosaiking és el vincle entre tu i la teva història.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies