FightingCovid | Audio Marketing

Josep Espín,

FightingCovid | Audio Marketing


 Gerard Olivé, emprenedor en sèrie, creant start-ups innovadores i projectes disruptius digitals. És Membre d’Honor del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. Des de 2012 és coCEO i coFounder d’Antai, des d’on ha impulsat projectes com Wallapop, Deliberry, Marmota, Mascoteros Carnovo i Glovo (justbell), entre altres. És coFounder i Chairman de BeRepublic (2006) i BeAgency (2015). Membre de la junta directiva de Bcn Tech City.És coFounder i mentor de Conector Startup Accelerator.
 Anna Boldú, CEO i coFounder de PlátanoMelón. Especialista en estratègia i innovació de màrqueting, ha treballat com a consultora de marques i del 2006 al 2013 com a Brand Manager a Bacardi. És MBA per ESADE.
Micky Ribera, és emprenedor i especialista en màrqueting i publicitat digital. Des de 2015 és Soci cofundador i CEO de BeAgency®, Marketing Omnicanal especialitzats en #BrandFormance.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies