FightingCovid | Biden-Trump: Estratègies de comunicació a les eleccions USA

Josep Espín,

FightingCovid | Biden-Trump: Estratègies de comunicació a les eleccions USA


Oscar Iniesta Soci i Director Sènior LLYC Oscar té més de vint-i-cinc anys d'experiència en el camp de la consultoria en comunicació. Entre la seva dilatada trajectòria professional, ha treballat en LLYC, on va ser Director General de l'oficina de Barcelona durant tres anys; SAE, la primera agència de relacions públiques d'Espanya; i Weber Shandwick. Va fundar Arenalia en 2004. Forma part del consell de la major xarxa d'agències de comunicació internacional IPREX des de 2.009, pertany a l'associació de directius de comunicació DIRCOM i va ser Vice-Degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya del 2014 al 2018.
Antoni Gutierrez-Rubí Assessor de comunicació i consultor polític. Fundador i director d'ideograma www.ideograma.org, una consultora de comunicació amb més de 34 anys d'experiència, amb seu central a Barcelona, que presta serveis de comunicació i assessoria a Espanya i Llatinoamèrica. Entre els temes de reflexió i desenvolupament de la seva labor professional es troben, a més de la comunicació, la nova política i les noves tendències en l'àmbit social i empresarial, tots aquells aspectes que tenen a veure amb la transformació dels models de comunicació, lideratge i relació en la Societat Xarxa. És col·laborador habitual en diferents mitjans de comunicació i professor en diferents universitats. Ha publicat més d'una vintena de llibres i ebooks, entre els més recents, Gestionar les emocions polítiques (Gedisa, 2019).
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies