FightingCovid | Creativitat

Josep Espín,

FightingCovid | Creativitat


Hugo Olivera, Soci Fundador de Full Circle Karma. Llicenciat en ADE, va fer els seus primers passos com a creatiu en SCPF, va saltar al món digital en CP Interactive en 2004, i va ser director creatiu executiu en McCann de 2007 a 2012. En 2013, va decidir tornar a començar de zero fundant FCK, on creativitat, consultoria i karma es fusionen per a crear projectes únics, bé cargaditos de Rok&Roi.
Gabriel de Medeiros Silveira, director creatiu executiu a Evil Love. Escriptor i guitarrista de Chicha Amazònica. Porta més de 15 anys d'experiència entre Espanya i el Brasil, país del qual procedeix. Ha treballat per a grans marques, però prefereix les petites. Confia més al carrer que en els power points.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies