FightingCovid | Formació

Josep Espín,

FightingCovid | Formació


Sílvia Sivera i Bello

Directora acadèmica del Màster Universitari d’Estratègia i creativitat en publicitat de la UOC. Col·legiada 698 i vocal de la Junta de Govern

Abans de dedicar-se a la docència, la Sílvia va exercir com a creativa publicitària durant molts anys a agències com DMB&B i Lowe & Partners. Des del 2006 és professora a la UOC i actualment exerceix també de sotsdirectora de Programes Emergents (equivalent a un vicedeganat centrat en la Competitivitat i l’Ocupabilitat). És una apassionada de la docència virtual, però també de la presencial. A l’IED coordina un màster i col·labora sovint amb altres centres (IDEP i LCI, entre d’altres). Ha estat guardonada aquest any amb la Distinció Jaume Vicens Vives de la Generalitat de Catalunya per la seva trajectòria compromesa amb la contribució al desenvolupament de les capacitats creatives de l’estudiantat, basada en la ideació i la implementació d’eines, metodologies i recursos innovadors en la docència virtual, a més de la transferència i la difusió del coneixement. El seu darrer llibre publicat és Publicidad contagiosa (UOC, 2015), fruit de la seva tesi doctoral, per la qual també va guanyar el VI Premi Prat Gaballí del nostre Col·legi.

Josep Maria Picola
Col·legiat número 887, és soci de l'agència Dreiblau i professor i coordinador del Grau en Publicitat, RP i Màrquetingde la FCRI Blanquerna (URL) A Blanquerna també coordina el Màster Universitari en Direcció d'Art en Publicitat i és professor de Fonaments de Màrqueting del Grau en Gestió Esportiva. Acumula més de 35 anys de professional de la publicitat, entre agències (McCann, Delvico Bates, ASdePIC, Yellowstone) i anunciants (Fira de Barcelona, SEAT, RBA).
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies