FightingCovid | Marques valentes i emprenedoria

Josep Espín,

FightingCovid | Marques valentes i emprenedoria


María Muntaner Founder & Head of Strategy Marketing Catherine & Mercedes

María Muntaner ha fundat la seva pròpia agència Catherine&Mercedes després d'una àmplia trajectòria al capdavant de la gestió de marques. Ha treballat per a la majoria dels sectors possibles sent el de la moda en el qual ha desenvolupat l'última part de la seva carrera. Una emprenedora que actualment participa a més de manera activa en diferents start ups que treballen en eixos que considera de futur, com la sostenibilitat, el negoci local i de proximitat i les emocions amb la tecnologia. Utòpica i Atípica. Un dia va decidir agafar les regnes, et voilà.

www.linkedin.com/in/mariamuntanerherrero ww.catherineymercedes.com
Álber Fernández Fundador y Director Creatiu Executiu La Buena Col·legiat 1876 Fundador de La Buena, agència creativa de Barcelona que sota el lema Creativitat amb Propòsit, ha treballat per a marques com Baleària, Aigua de Ribes, Roca, Cinzano, Ambar, Idilia Foods o Vueling entre altres. Abans, va ser Director Creatiu Executiu de TBWA i Director Creatiu en Tiempo BBDO i FCB Madrid. El seu treball ha estat reconegut en els principals Festivals de Publicitat Internacionals i Nacionals. https://labuena.es/ https://www.linkedin.com/in/alberfernandez/
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies