FightingCovid | Tik Tok

Josep Espín,

FightingCovid | Tik Tok


Berta Campos Head of sales EMEA a Adsmurai Graduada en Publicitat i Relacions Públiques (UPF). Actualment responsable de Sales EMEA a Adsmurai. Especialitzada en màrqueting digital des de l'inici de la seva carrera professional, ha desenvolupat i implementat estratègies digitals per a clients de múltiples verticals i en diferents canals online, amb particular focus en Social Paid Media.
Joan Castillo Head of Digital Spain a LEWIS Més de 18 anys treballant en publicitat, màrqueting i comunicació i evolucionant amb ella; es va iniciar en un món on la realitat era gràfica i impresa per a arribar a l'espai online i en moviment. Es va incorporar al febrer de 2018 a l'equip LEWIS com a Digital Màrqueting Manager amb el repte d'aportar estratègia i visió a la comunicació digital dels clients de la companyia a Espanya. Des de llavors, gaudeix amb un equip que creix més i millor tots els dies. En 2010 va fundar E-UREK, agència digital; i el 2013 també Besnéts del Comte Estruc, productora de contingut, projecte que va liderar fins el 2018. Ha treballat en projectes d'organitzacions tan diverses com la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona, Banc Sabadell, Nike, Hospital Clínic, PortAventura, Ferrero, Codorníu, Gas Natural, Chupa Chups i tantes altres subjectes a contractes de confidencialitat.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies