La responsabilitat d'acompanyar a les marques

Josep Espín,

La responsabilitat d'acompanyar a les marques


El sector del màrqueting i la comunicació té la responsabilitat d'acompanyar les marques en aquest moment tan important de transformació tecnològica.

  Barcelona, 9 de març de 2022. Avui el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya hem celebrat una nova sessió de La Torradora, en aquesta ocasió sobre Adtech & Martech. L’objectiu ha estat aprofundir en com la tecnologia ha impulsat i creat diferents formats i plataformes publicitàries, com ha revolucionat noves disciplines i entorns tecnològics fruit de l'acceleració de la digitalització a conseqüència de la pandèmia, i quina adaptació i aposta s'està duent a terme tant des de les marques com des de les empreses de serveis. Per parlar-ne, hem comptat amb la participació de Carlos Ortet, fundador de Zoopa; Fredo Sanz, CEO Antiloop Studio; Raúl Gassol, CEO i fundador d’Areyoutalkingtome; Jorge Luna, soci i director general de Luk Hiar; Guille Bernat, Chief Strategy Officer d’Adsmurai; Alba Roig, CCO d’Adsmurai; Ricard Castellet, Chief Digital Transformation Officer a Laboratorios Gebro Pharma; Àngel Baturone, director de vendes de Catalunya i Llevant de Clear Channel España, en una sessió moderada per Daniel Condeminas, col·laborador de Comunicació 21. Tots han estat d’acord en afirmar que estem en el moment més transformador i disruptiu des del naixement d’internet. En l’àmbit tecnològic i de comunicació els darrers anys han estat els més emocionants, posant-se en valor el màrqueting i la tecnologia. D’altra banda han comentat que el moment que estem vivint ara, amb la realitat virtual, les experiències immersives i la interrelació que permet la tecnologia, obre les portes a un nou entorn tecnològic que hem de saber aprofitar. El sector no para de créixer i la comunicació és un pilar essencial en qualsevol negoci. També hi ha hagut un espai per a l’autocrítica. La creativitat publicitària durant molt de temps ha mirat només per si mateixa, ha estat molt endogàmica i excloent.  Així mateix, algunes marques, malgrat la tecnologia que tenim a l’abast, s’han centrat en mitjans tradicionals, sense innovar. S’ha destacat també la necessitat de fer comunitat, de treballar sobre models col·laboratius per potenciar aliances entre empreses que permetin una innovació real. Per acabar s’ha parlat del gran canvi que ens ve a nivell tecnològic i de la responsabilitat que tenim per acompanyar a les empreses en aquest canvi. Hem de saber què oferir i com comunicar-nos.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies