Publicacions Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Publicacions Premi Prat Gaballí


El Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en publicitat i relacions públiques

Neix amb l'objectiu de contribuir a l'apropament entre l'àmbit acadèmic de la disciplina i l'àmbit professional i d'aquesta manera afavorir la incorporació de la recerca universitària a la realitat professional. A tal efecte el Premi Prat Gaballí premia aquella tesi doctoral o treball final de doctorat (tesina o assimilables) que contribueixi d'una manera més clara al progrés de la professió publicitària o de relacions públiques. La dotació del premi consisteix en un pagament de tres mil euros més l'edició d'un resum del treball, que es distribuirà gratuïtament entre tots els col·legiats.

Any 2018

VIII Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques Guanyadora: Iolanda Casalà i Surribas Títol:’'Comunicación de marca para vender’

Consulta el resum de la tesi aqui

Any 2015

VII Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques Guanyadora en l'àmbit de Relacions Públiques: Natàlia Lozano Monterrubio Títol:’'Critical PR in Food Communication and Social Media. The Case of European Food Safety and Promotion Authorities’ foto-tesi

Consulta el resum de la tesi aquí.

Any 2014

VI Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques Guanyadora en l'àmbit de Publicitat: Silvia Sivera Títol: "Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria." Guanyadora en l'àmbit de les relacions públiques: Elisenda Estanyol Títol: "Percepció i gestió de la Creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques." També es va fer referència al Dr. Victor Curto pel seu accèssit en publicitat amb el treball:  "Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas."

Any 2012

V Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques

Guanyadora en l'àmbit de Publicitat: Ana Beriain

Títol: "Radiografía de la metodología en investigación publicitaria. Anàlisis de las herramientas metodológicas utilizadas en España para medir las variables que influyen en el resultado de una campaña de publicidad en televisió."

Guanyador en l'àmbit de les relacions públiques: David Andreu

Títol: "La publicity, els pseudoesdeveniments i la seva presència a la premsa a Catalunya."

Any 2010

IV Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques Guanyador/a: Deborah do Espirito Santo Serra Títol: "Les motivacions dels consumidors per implicar-se en l'electronic word-of-mouth a Facebook"

Any 2009

III Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en Publicitat i Relacions Públiques Guanyador/a: Cande Sánchez Olmos. Títol: "La musicidad. Las relaciones culturales entre la industria discográfica y la publicidad" foto

Any 2008

II Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en Publicitat i Relacions Públiques Guanyador/a: Meritxell Jordana Títol: La Planificació estratègica en les agències de publicitat: naixement, evolució històrica i estat actual

Any 2007

I Premi Prat Gaballí de foment de la  recerca en Publicitat i Relacions Públiques Guanyador/a: Magda Mut Camacho Títol: "La direcció de Comunicació, plantejament de present i perspectiva de futur. Model d'un nou professional" foto D'aquest treball no es disposa de versió digital. Podeu demanar un exemplar al Col·legi.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies