Putos Modernos a elXiringuito

Putos Modernos a elXiringuito


🌴 #elXiringuito #Afterwork #ELHUB
Les ments creatives de Putos Modernos


Hem tingut la sort de conversar amb Jorge Sandua, founder & everything director i Joan Alvares, director creatiu, les ments creatives de Putos Modernos. Quino Fernández, CEO d’AticcoLab i Mireia Amorós, Social Media Manager d’Aticco, a través de les seves preguntes, ens han permés conèixer una mica més qui s’amaga sota aquest nom tan suggerent. 😉


Descobrim que Putos Modernos és una agència de publicitat, és una marca que ven productes (agendes, calendaris, llibres…) i que actualment estan fent una sèrie per a una plataforma. Que la viralitat va sorgir amb el Puto Calendario, que va arribar a 8 milions de persones. Que sí que han buscat fer coses virals, però que no sempre passa. Que defineixen a Putos Modernos com una autoparòdia de la modernitat en si mateixa. I que no tenen la clau de l’èxit, però que potser és perquè són molt honestos, molt transparents i es riuen d’ells mateixos. Són molt perseverants, i potser aquí està la clau, perquè tenen fracassos, però no tiren la tovallola.


Estem segurs que tots els que han estat avui aquí hauran gaudit tant com nosaltres!elXiringuito ha seguit al terrat, amb copes, conversa i la millor companyia.


Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies