Tendències en màrqueting i comunicació per al 2022

Josep Espín,

Tendències en màrqueting i comunicació per al 2022


pastillainscripcionspalaurobert
Daniel Rocafort CEO Vysion Daniel és CEO de VYSION (Grup MEDIAPRO), empresa líder a Espanya en la producció de continguts i experiències immersives combinant la creativitat i l'ús de tecnologies de realitat estesa. Els seus projectes de Realitat Augmentada, Realitat Virtual i Entorns socials immersius (metavers) han estat desenvolupats per a les principals marques i companyies internacionals, com el Grup Volkswagen, Mercedes, Renault, Apple, Orange, Nike, Adidas i Vodafone, entre altres. Projectes que combinen la innovació, la creativitat i la passió per sorprendre les seves audiències.Daniel compta amb 20 anys d'experiència, prèviament liderant les àrees d'estratègia, innovació i transformació digital en Deloitte i Naturgy Energy Group.
Eduard Amiel Director General de Carat Barcelona Eduard va treballar a  Publipressmedia (Grup Godó) com a Director del Negoci Digital, i abans a Havas Media, en el departament de negociació. La seva trajectòria professional li ha permès adquirir un sòlid coneixement del sector de la comunicació, tendències del mercat i dinàmica del sector
Daniel Bargalló Director Executiu Interprofit Llicenciat en Periodisme per la UAB, va ampliar la seva formació en ESIC i ESADE, en les àrees de màrqueting i en direcció estratègica i comunicació de marca. Compta amb una experiència de més de 25 anys en agències de comunicació i producció de continguts (Broadcaster, Porter Novelli, Roman, LLYC, Weber) i una dilatada experiència en gestió d'equips, consultoria estratègica de comunicació corporativa, implantació d'estratègies, formació de portaveus i gestió de crisi. Està especialitzat en estratègies de comunicació transversals i és professor de Comunicació de Crisi en EAE. Lidera la transformació de l'agència.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies