#TopMarketing amb 202 Digital Reputation

Josep Espín,

#TopMarketing amb 202 Digital Reputation


Carlota Gatius, cofundadora i COO de 202 Digital Reputation Carlota és enginyera industrial per la UPC i ha treballat diversos anys en consultoria estratègica i d'operacions tant a Europa com en latinoamerica. Ha tingut l'oportunitat d'ajudar empreses a millorar processos, organitzacions i dissenyar plans estratègics. Els últims anys ha treballat en dos startups internacionals com Project Manager. L'any 2021 al costat del seu soci van decidir emprendre i crear 202 Digital Reputation.  
Tomas Soria, responsable del departament legal  Tomas ha arribat a Barcelona a fins de l'any 2018. Ell és Advocat, i s'ha especialitzat en dret digital a través de la realització d'un Màster en Dret Digital i Societat de la Informació l'any 2019/2020 a través de la Universitat de Barcelona. Des de l'any 2020 que porta treballant en el sector de la reputació online.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies