#TopMarketing amb 202 Digital Reputation

Josep Espín,

#TopMarketing amb 202 Digital Reputation


Carlota Gatius, cofundadora i COO de 202 Digital Reputation Carlota és enginyera industrial per la UPC i ha treballat diversos anys en consultoria estratègica i d'operacions tant a Europa com en latinoamerica. Ha tingut l'oportunitat d'ajudar empreses a millorar processos, organitzacions i dissenyar plans estratègics. Els últims anys ha treballat en dos startups internacionals com Project Manager. L'any 2021 al costat del seu soci van decidir emprendre i crear 202 Digital Reputation.  
Tomas Soria, responsable del departament legal  Tomas ha arribat a Barcelona a fins de l'any 2018. Ell és Advocat, i s'ha especialitzat en dret digital a través de la realització d'un Màster en Dret Digital i Societat de la Informació l'any 2019/2020 a través de la Universitat de Barcelona. Des de l'any 2020 que porta treballant en el sector de la reputació online.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies