Premis Impacte

Un Festival que premia el màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques a Catalunya. Els Premis Impacte són el reconeixement a agències, marques, i empreses de serveis per les seves accions o campanyes de comunicació que més impacte han generat, així com a professionals que han dignificat la professió de manera destacada.

 

Els Premis Impacte són el millor aparador per valorar el talent, la creativitat i la innovació, ingredients que defineixen el sector a Catalunya.

Vols ser patrocinador?

 

Jurats           

Grans professionals de la comunicació i de les diferents disciplines per valorar grans campanyes.

         

Edició 2019 (www.premisimpacte.cat)

El 2019 va ser l’any del canvi, de la transformació, del creixement dels Premis Impacte. Un canvi nascut de l’objectiu de reflectir de la millor manera la realitat d’un sector dinàmic i en constant evolució.

Premis Impacte 2019       

 

Jurats:

2019

Presideix el Jurat Eva Conesa de Twoelf

Montse Blanco, Fundació Bancària La Caixa

Miquel Campmany, Nestlè

Marta Coll, Havas Media Barcelona

Raúl Gassol, Are you talking to me

Marc Lite, Firma

Marcos Luengo, ADmanMedia

Helena Marzo, independent

Carles Ortez, Zoopa

Elisabeth Sabaté, BeAgency

Mònica Sáez, Ediciones Mayo

Cristina Salvador, Both

Roser Tiana, Interprofit

Jordi Vilagut, ThinkJazz 

 

2018

Els membres del Jurat proposen les campanyes finalistes que opten als Premis Impacte. Els guardonats se seleccionen per votació popular.

 

Membres del Jurat:

Enric Jové, CEO de Mccann Barcelona

Enric Nel·lo, director general creatiu de Grey

Eduard Amiel, CEO de Carat Barcelona

Genís Roca, president de Roca Salvatella

Sam Júdez, directora general de DDB

Alba Roig, CEO de Lewis

Pere Guardiola, director comercial del grup Godó

Miquel Martí, director general de Barcelona Tech City

Rosa Romà, degana del Col·legi

Marc Elena, secretari del Col·legi

Antonio Traugott, director del Col·legi

Àlex Marquina, membre Comitè del Col·legi

 

2017

Els membres del Jurat proposen les campanyes finalistes que opten als Premis Impacte. Els guardonats se seleccionen per votació popular.

 

Membres del Jurat:

Mercè Balañá, sòcia directora Ulled Comunicació i secretària de la Junta de Govern del Col·legi.

Marc Casanovas, director de Comunicació d’Ogylvi.

Victor Curto, director creatiu executiu de Won Quin Team i vicedegà de Publicitat del Col·legi.

Marc Elena, CEO Adsmurai.

Victor Gutierrez, head of strategy and innovation d’Havas Media.

Oscar Iniesta, director general d’Arenalia Comunicación i vicedegà de Relacions Públiques del Col·legi.

Àlex Marquina, director comercial i mitjans digitals CCMA i membre de la Junta de Govern del Col·legi.

Marc Martí, gerent de Marc Martí i membre de la Junta de Govern del Col·legi.

Mabel Mas, directora general de Negoci de TimeOut i membre de la Junta de Govern del Col·legi.

Gerard Olivé, founder & chairman de BeRepublic.

Marc Puig, soci-director de Branding Time Agency i membre de la Junta de Govern del Col·legi.

Daniel Reyes, director de màrqueting CCMA.

Rosa Romà, directora de Màrqueting, Comunicació i RSC de l’Hospital Vall d’Hebron i degana del Col·legi.

Aleix Satorras, CEO d’Evil Love. 

 

2014, 205 i 2016

Junta de Govern del Col·legi.