FightingCovid | Esdeveniments

fc-22-set-ca-web
Micky Ribera 
Soci cofundador i CEO de BeAgency®, Publicitat Omnicanal especialitzada en #BrandFormance.

Es defineix com a aprenent de: #Publicista #Periodista #Emprenedor i #triatleta. Periodista format a les agències Efe i Reuters i en el Diari de Barcelona.

Com a comunicador ha treballat en Equip Singular, Mitjana Planning (Havas) i Globally (Newlink). Com a emprenedor és Cofounder dels hotels KilomboVillas i FridayGlamping i del servei d’àpats MasFoodCofounder de l’App “In Shape Mom’s” (Millor App de Salut en 2013). És Advisor en Protein Gastronomy, Mentor en Connector i professor del Màster de Comunicació per a Startups en Shifta (Elisava). Membre de Barcelona Global i de Barcelona Tech City. És membre del Col·legi des de l’any 2001.

Agustín Torres

Va començar en el món de les fires i congressos de la mà del seu pare Paco Torres qui pels anys 90 organitzava el principal Congrés-Fira de la Indústria, fotogràfica FOTOVENTAS. En aquesta època va realitzar totes les tasques d’un aprenent (col·locar cadires en auditoris, cobrar entrades, assistent de logística d’estands, etc.) tot això amb la finalitat de conèixer detalladament tots els departaments d’un congrés i fira.Anys després ja organitzava tota la part congressual de la fira i el màrqueting promocional d’aquesta, i a poc a poc van construir una fira de més de 10.000 m². 20.000 visitants i 220 expositors.

L’aparició de noves tecnologies i el declivi del sector fotogràfic per la irrupció de les càmeres digitals li porta a reinventar-se i llançar nous projectes, allà en els 2000.

Va començar organitzant la fira de les arts gràfiques digitals a Lisboa PRO-DIGITAL amb més de 150 expositors i 10.000 visitants, al mateix temps va llançar a Espanya TOTAL MEDIA, l’única fira de la cartelleria digital amb 90 expositors i 8000 visitants.

Però la crisi econòmica de 2009 el va obligar a reinventar-se i començar una nova fira amb major recorregut i projecció internacional, així neix ESHOW – “La fira de l’ecommerce i el màrqueting digital”.

Van començar a Barcelona, d’aquí a Madrid i Lisboa, i al cap d’un any van obrir al Brasil i Colòmbia, per passar després a Mèxic i el Perú.

En aquesta etapa ha estat quan més ha desenvolupat la seva faceta professional en màrqueting digital (venda de ticketing en xarxes socials, crosssellinglead generation, etc.) i la gestió internacional d’organització d’equips de vendes i producció d’una sola fira.

Tot això els ha portat a rebre el Premi a LA MILLOR PYME INTERNACIONAL que atorga el prestigiós periòdic Expansión.

En aquests moments continuen llançant noves fires de sectors claus de futur com Drons, Fintech i Intel·ligència Artificial.