La Torradora

“La Torradora” són unes trobades en format esmorzar per aprofundir sobre l’actualitat i tendències de temes i disciplines concrets.

El seu objectiu és extreure conclusions sobre els temes tractats que després compartim amb el sector i els mitjans de comunicació.

A “La Torradora” parlarem de marktech, de creativitat, de digital, de comunicació corporativa, de publicitat, de marques, de mitjans, d’innovació, de transformació… i sempre ben acompanyats d’una bona torradora per alimentar les millors idees.

 

SESSIONS ANTERIORS

El sector, amb optimisme moderat

Dijous, 22 de setembre de 2022 
Amb la participació d’Angel Baturone, director de vendes de Catalunya i Llevant de Clear Channel España; Dani Bargalló, director executiu d’Interprofit; Aleix Lagares, Marketing Strategist & CEO d’Ayonow, Alba Roig, CCO d’Adsmurai, Josep Maria Tribó, SVP d’Acuityads EMEA & LATAM, Xavier Folguera, director d’Advertis; Laura Herrero, directora de comunicació de Barcelona Virtual i Berta Fola, CEO de Carpe Diem Comunicación, en una sessió conduïda per Daniel Condeminas, col·laborador de Comunicació 21.

Enllaç aquí

Canvi de paradigma en màrqueting i comunicació: audiències, continguts i inversió. 

Dimarts, 24 de maig de 2022
Amb la participació de Cari Giné, directora general de Lavinia Next; Eduard Amiel, Managing Director de Dentsu International; Jordi Pi, coordinador de continguts de TV3; Jordi Urbea, CEO Ogilvy Barcelona; Josep Ma Tribó, SVP a Acuityads EMEA & LATAM; Marc Elena, Fundador i CEO d’Adsmurai; Marta Catasús, Media Strategy Manager a Brico Depot Iberia; Pablo de Porcioles, Deputy General Manager a Godó Strategies; Sonia Domenech, sòcia directora Corporatiu a Roman; en una sessió moderada per Daniel Condeminas, col·laborador de Comunicació 21.

Enllaç aquí.

Estudiants 

Dijous, 21 d’abril de 2022.
Amb la participació de Victor Sabina i Natàlia Prats de la Universitat Autònoma de Barcelona; Ignasi Navarro i Ana Margalló de la Universitat de Barcelona; Pola Amat i Ismael Sánchez, de la Blanquerna – Universitat Ramon Llull; Ari Cabré i Clàudia Mateu de la Barcelona School of Creativity; Àlex Valverde i Francesca Fàbregas de la Universitat Pompeu Fabra i Alicia Díaz i Álvaro Heredero de la Universitat Abat Oliba.

Enllaç aquí.
Vídeo resum dels punts destacats.
El Micròfon amb:
– Natàlia Prats i Victor Sabina
– Ismael Sánchez i Paola Amat

Adtech & Martech
Dimecres 9 de març de 2022.
Amb la participació de Carlos Ortet, fundador de Zoopa; Fredo Sanz, CEO Antiloop Studio; Raúl Gassol, CEO i fundador d’Areyoutalkingtome; Jorge Luna, soci i director general de Luk Hiar; Guille Bernat, Chief Strategy Officer d’Adsmurai; Alba Roig, CCO d’Adsmurai; Ricard Castellet, Chief Digital Transformation Officer a Laboratorios Gebro Pharma; Àngel Baturone, director de vendes de Catalunya i Llevant de Clear Channel España, en una sessió moderada per Daniel Condeminas, col·laborador de Comunicació 21.
Enllaç aquí.
Vídeo resum dels punts destacats.
El Micròfon amb:
– Fredo Sanz
Jorge Luna
– Guille Bernat
Agències
Dimecres, 21 de febrer de 2022.
Amb Miquel Martret, financial de Tree House; Carlos Ortet, fundador de Zoopa; Raul Gassol, CEO i fundador d’Areyoutalkingtome; Xavier Folguera, director d’Advertis; Sam Júdez, Managing Director DDB Spain; Paul Fleming, founder & president de Barcelona Virtual; Laura Herrero, directora de comunicació de Barcelona Virtual; Ana Moragues, directora de comptes a Sidecar SGM; Jordi Urbea, Senior Vice President Ogilvy Spain & CEO Ogilvy Barcelona; Antonio Traugott, director general del Col·legi en una sessió moderada per Sergi Nebot, director de la Revista Control a Catalunya.

La creativitat és el que realment transforma les marques.

Enllaç aquí.
Vídeo resum dels punts destacats.
El Micròfon amb:
– Jordi Urbea
– Sam Judez
– Sergi Nebot

Comunicació corporativa
Dimecres, 2 de febrer de 2022.
Amb Alba Roig, CCO d’Adsmurai; Dani Bargalló, director executiu d’Interprofit; Oscar Iniesta, soci director sènior de LLYC; Àngels Bardina, cap d’estratègia i contractació publicitària de la Diputació de Barcelona; Joan Castillo, Digital Marketing Manager a LEWIS i Aina Rodríguez, directora de comptes a Intermèdia Comunicació, moderats per Daniel Condeminas, consultor en comunicació i col·laborador de la publicació Comunicació21.

La comunicació corporativa és vital per les marques i les corporacions.

Enllaç aquí.
Vídeo resum dels punts destacats.
El Micròfon amb:
Alba Roig
Joan Castillo
Daniel Bargalló
Daniel Condeminas