Xavier Mitjavila | Mitja Vida

“Mitja Vida” és la col·laboració que Xavier Mitjavila fa al @MktComCat.
A la meitat de la seva vida professional posa la seva experiència al nostre abast amb articles que, si més no, ens faran reflexionar.

Xavier Mitjavila i Moix és un directiu barceloní amb vint-i-cinc anys d’experiència en multinacionals com Danone i Jacobs Douwe Egberts (JDE). Ha liderat els equips de Màrqueting de Danone a Portugal, Itàlia, França i Espanya i ha estat Director General de Danone a Itàlia i de JDE a Espanya, França i al Sud d’Europa.  Els orígens de la seva carrera van estar centrats a l’àrea del màrqueting.

XavierMitjavila.com

 

ARTICLES I REFLEXIONS DE XAVIER MITJAVILA

 Màrqueting del bo (11-1-2022)                                                                                           ⇒ Ibai i Piqué 2.0 (10-12-2021)                                                                                                 ⇒ El futur ja és aquí (25-01-2021)
Camins paral·lels (09-10-2020)
 No seria aquest el moment de l’ètica? (25-09-2020)
Crisis? What “A” crisis! (26-05-2020)
Penetrem! (17-04-2020)
Els “meus” (09-04-2020)

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies